Opcje widoku
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset

WYCIECZKA DO TRÓJMIASTA KL. VI - VIII

W dniach 31.05-2.06.2023 roku grupa uczniów z klasy szóstej oraz ósmej A i B wybrała się na wycieczkę do Szymbarku i Trójmiasta pod opieką pań Izabeli Gabryel-Bryl, Natalii Kmieciak i Marzeny Karcz. W Szymbarku zwiedziliśmy Centrum Edukacji i Promocji Regionu. Widzieliśmy tam Dom Sybiraka z łagrem, Dom Trapera Kaszubskiego, Kościółek św. Rafała Kalinowskiego, Chatę Kaszubską, Bunkier Gryfa Pomorskiego, najdłuższą deskę świata, największy fortepian, dom do góry nogami. Na nocleg udaliśmy się do Kątów Rybackich. Dzień zakończyliśmy na plaży oglądając przepiękny zachód słońca. Kolejne dni to spacer po Gdańsku- Starówka, Ratusz, Dwór Artusa, Długi Targ, kościół NMP, Westerplatte, Katedra i Park w Oliwie oraz Sopot- Molo, Monciak, w Gdyni natomiast ORP Błyskawica i Skwer Kościuszki. W Gdańsku mogliśmy oglądać podniesienie Mostu Stągiewnego oraz pokazy flyboardingu. Wróciliśmy do Manieczek cali i zdrowi, z mnóstwem wspomnień, ale przede wszystkim jako grupa przyjaciół.

Data dodania: 2023-06-06 08:27:28
Data edycji: 2023-06-06 10:21:47
Ilość wyświetleń: 93

Kalendarz

Klasy

przejdź na stronę swojej klasy
Więcej informacji

Zobacz

"Hasłem wszystkich zgoda będzie..."